Tilmelding og møder

Holdtilmelding

Ved tilmelding til Den Lille Musikskole er det nødvendigt først at have deltaget i to møder:

1. Et intromøde, hvor man bliver informeret om skolens metoder og værdigrundlag. Mødet er påkrævet, fordi undervisningen er udarbejdet som et kontinuerligt forløb med skolens egne metoder.
  2. Et årligt forældremøde, hvor man bliver informeret om undervisningen på det hold, ens barn skal gå på.

NB! Det er ikke nødvendigt at deltage i møder, før man starter på Babymusik. Hvis man efter babymusikken ønsker at starte på Musikalsk Legestue vil et introduktionsmøde og et forældremøde være påkrævet.

Læs mere om møderne her, og se mødetidspunkter i kalenderen.

Den Lille Musikskole følger skolernes årsplan, så sæsonerne starter i efteråret og løber til foråret. Tilmeldinger er bindende fra tilmeldingstidspunktet og resten af sæsonen.

Ønsker du at gå direkte til tilmelding, herunder tilmelding til møder, er der nu to muligheder:

Førstegangstilmelding (Dit barn har aldrig gået på skolen før).

Mit barn har gået på skolen før

Logo_footer_Retina2