Alt det praktiske

Telefontid: Mandag og onsdag kl. 10:00 – 12:00.

E-mail: kontakt@denlillemusikskole.dk

Finde vej

Den Lille Musikskole bor i et dejligt hus på Bülowsvej 10, 1870 Frederiksberg C. Indgangen er bag huset.

Se kort her.

2 minutters gang fra Gammel Kongevej.

10 minutters gang fra Frederiksberg Metrostation.

14 minutters gang fra Forum Metrostation.

Følgende busser kommer i nærheden af skolen: 3A, 9A, 18, 26, 30, 71.

Cykler, barnevogne og klapvogne parkeres foran huset.

Biler: Der er ca. 15 parkeringspladser bag huset og for øvrigt 2 timers parkering i området.

Biler trilles langsomt ind og ud af gården, da der kan være frit legende børn.

Det koster 7 kr. i timen, der er ikke gratisperiode.

Nummerplader scannes ved indkørsel i gården.

Læs skiltningen i gården, eller kontakt Parkeringskompagniet som administrerer

parkeringen.

Der kan også gadeparkeres i området, hvor der er to timers gratis parkering de fleste steder.

På forhånd tak!

Kalender

Når I er tilmeldt Den Lille Musikskole, kan I altid finde en oversigt over jeres undervisning, ferier, koncerter, møder, betalinger m.m. Denne kalender er individuel og findes på jeres personlige side, som vi kalder Min side.

Husregler

For at få alt til at glide bedst muligt for alle parter har vi udformet et lille sæt husregler.

Fodtøj og bare tæer

• Det meste af huset er skofrit område, sko stilles i gangen eller køkkenet. Der er lidt trangt i gangen, men med lidt fleksibilitet plejer det at gå. Ryk ind, når I har fået skoene af, så der plads til de næste.
      • Alle børn har bare tæer til undervisningen året rundt. Det er forældrenes ansvar, at børnene er barfodede, når læreren kommer og synger ”Kom indenfor”-sangen.
      • Voksne må gerne være i strømpesokker.

Spisning

• Ingen rosiner, frugtpålæg eller tyggegummi i skolens lokaler! Det gælder både børn og voksne.
      • Al spisning foregår i køkkenet.
      • Hvis I bruger køkkenet, så vær søde at vaske og rydde op efter jer selv (og eventuelt andre).

Bleskift

• Skolens toiletter er desværre for små til pusleborde, så man må foreløbig skifte ble i et hjørne.

Udendørs

• Hjælp os med at holde gården ren.
      • Pas godt på vores smukke lille træ og de andre planter ude i haven. Ingen klatring og grenknækning!

Glemte sager

• Glemt tøj, legetøj og lignende bliver lagt ned i skuffereolen med glemte ting, i den lille venteværelse.
      • Glemte sangbøger lægges ind i skabet i gangen mellem de to store undervisningslokaler.
      • Glemte værdigenstande kan hentes på kontoret.
      • Tjek eventuelt vores facebook gruppe ‘Bülowsvej 10 – Glemmekassen.’

Sangbogen

Alle børn på skolen har en sangbog, som bruges i alle timer på Babymusik og på de yngste Musikalsk Legestue-hold. På de ældre Musikalsk Legestue-hold og andre hold bruger vi den mere sporadisk, men den bedes medbragt hver gang.

Sangbogen kan købes i webshoppen på Min side og hentes her på skolen.

Andre aktiviteter

Ud over selve undervisningen har vi f.eks. koncerter og foredrag.

I huset er der flere lejere og/eller samarbejdspartnere.

Logo_footer_Retina-1